Tuesday 20 November 2012

Pengenalan

Assalamualaikum dan salam sejahtera..Saya dari CnS Wedding Gift mengucapkan terima kasih kerana sudi berkunjung ke laman web ini. Sebagai pengenalan, kami adalah pemborong untuk cenderamata perkahwinan,'door gift',cenderamata untuk majlis dan juga cenderamata untuk kenang-kenangan untuk tetamu yang hadir ke mana-mana acara. Harga yang kami tawarkan adalah sangat murah dan berpatutan kerana kami adalah pemborong dan bukan pengedar. Walaubagaimanapun, kami mengalu-alukan para pengedar/reseller untuk membeli produk kami dengan harga istimewa kerana kami menyediakan peluang untuk menambahkan pendapatan untuk anda. Silakan untuk melihat-lihat produk-produk kami dan jika ada tempahan dan pertanyaan,sila hubungi ke 0175859245. Sekian terima kasih..

2 comments:

  1. waslm...saya tertarik dgn penawaran anda...ada souvenir berbentuk apa saja ? thx infonya...

    ReplyDelete
  2. silakan untuk meihat produk-produk saya di blog ini..kemudian kalau ada pertanyaan boleh hubungi saya di 0175859245..terima kasih atas kunjungan anda ke blog saya..

    ReplyDelete